2.10.12

165

Ilość osób poznanych dziś przekroczyła roczną normę. Zapamiętałam tylko jedno imię i tylko dlatego, że człowiek chciał chyba zrobić na mnie jakieś wrażenie. Zrobił głównie zamieszanie i wrażenie, że za bardzo się starał.
Tymczasem doświadczam nieporuszenia będąc w ciągłym ruchu. Dni kręcą się jak w kalejdoskopie i wyskakują z takimi pomysłami, o których nie śniło mi się w najśmielszych snach. Nie pozwalam im się porwać, nie pozwalam zdarzeniom pociągnąć mojej duszy na skraj przepaści. I dobrze mi z tym. Dawno już życie nie mierzyło siły mojego ducha w realnych zderzeniach z bezdusznością tego świata, manipulacją interesownych ludzi i podczas bicia piany z niczego po nic. Kilka lat temu wykończona leżałabym na kozetce u psychoterapeuty. Dziś - uśmiech. Pewnie wyglądam jak wiejski głupek w wesołym miasteczku. A ja się uśmiecham, bo w przeciwnym razie musiałabym się rozpłakać.
Ani myślę!

Dzisiejszy wieczór z Gary Moorem.

8 komentarzy:

  1. podobno w kontaktach z drugim człowiekiem pomaga współczucie, pewnie gdyby nie ono pozabijalibyśmy się nawzajem, a przynajmniej mielibyśmy taką chęć

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmienne współczucie dla drugiego człowieka, to sprawdzian dla naszego "bycia człowiekiem". Trudne to bardzo. Czasem niemożliwe.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Gary bezbłędny był.
    Na Tobie nie jest chyba łatwo zrobić wrażenie:)
    Ten uśmiech to znakomite lekarstwo na życiowy zaścianek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się określenie "życiowy zaścianek". Zachowam w pamięci, ku pokrzepieniu. ;D

      P.S. Tak, niełatwo zrobić na mnie wrażenie. Udaje się to tylko wymyślnemu złu.

      Usuń
  3. Zachować uśmiech ze świadomością istnienia potencjalnej przepaści to wielka sztuka...warto jednak na wszelki wypadek nie pozbywać się chusteczki...w wesołych miasteczkach też się czasem płacze.

    pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki to u mnie racja bytu. Inaczej zasmarkałabym świat. ;)

      Usuń