27.9.12

163

Brakuje mi czasu na samotne lenistwo, bez którego przestaję rozróżniać kierunki świata. Brakuje mi przestrzeni do realizacji pomysłów; rachunków za telefon, które nie przekraczałyby średniej krajowej. Brakuje mi snu i chwil, w których mogę powiedzieć: "na dziś to już wszystko, mogę odpocząć". Brakuje mi rozciągniętych jak długie rękawy piątkowych wieczorów i weekendów, w których łapię głęboki oddech. Niektórych ludzi - by byli na wyciągnięcie ręki; nieprzeczytanych i nieprzyzwoicie cierpliwych książek, od których wzrasta moje poczucie winy; pewności, że jest dobrze, nawet jak jest źle.
I wcale nie chcę, żeby tak zostało.

   

Keep me running, you keep me running 
Keep me running, you keep me running 
Keep me running, you keep me running
Keep me running, you keep me running, you

1 komentarz: